loading...
♥ متن آهنگ ،عکس،آوای انتظار♥
اورداپ

reza بازدید : 18 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

متن آهنگ پاییز سال بعد از رستاک

ترانه ســُرا : Rastaak

 

متن آهنگ پاییز سال بعد از رستاک | WwW.BestBaz.IR

 

 

متن آهنگ پاییز سال بعد

 

دنیای ِ ما اندازه ی ِ هم نیست من عاشق ِ بارون و گیتارم
من روزها تا ظهرمیخوابم
من هرشب و تا صبح بیدارم
دنیای ِ ما اندازه ی ِ هم نیست من خیلی وقته است ساکتم سردم
وقتی که میرم تو خودم شاید
پاییز ِ سال ِبعد برگردم
دنیای ِ ما اندازه ی ِ هم نیست می بوسمت اما نمی مونم
تو دائم از آینده می پرسی
من حال ِ فردامم نمیدونم
تو فکر ِ یه آغوش ِ محکم باش آغوش ِ این دوونه محکم نیست
صدبار گفتم باز یادت رفت
دنیای ِ ما اندازه ی ِ.هم نیست
دنیای ِ ما اندازه ی ِ هم نیست
.
.
.
 

 

دانلود آهنگ پاییز سال بعد رستاک :

Mp3 320.

Rastaak - Paeize Saale Baad 320

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 278
  • بازدید کلی : 3,324
  • کدهای اختصاصی